الگری: باید برنده شویم تا عادت برنده شدن را از دست ندهیم

الگری: باید برنده شویم تا عادت برنده شدن را از دست ندهیم

یوونتوس پیروز شد هر چند سخت اما بعد از هفته ها ناکامی این برد سه امتیازی ارزشمند است با این حال این نتیجه نمی تواند مشکلات تیمی یووه را پنهان کند، تیمی بی برنامه با هرج و مرج بسیار و بازیکنانی که هنوز توان خود را نمی دانند و تمرکز لازم را برای نمایشی تماشاگر پسند و زیبا ندارند. یووه در این دیدار نیز تغییر زیادی نداشت، همچنان شکننده و پراشتباه ظاهر شد، تیمی که در پنج بازی هفت گل دریافت کرده نمی تواند نه تنها ادعایی برای قهرمانی در ایتالیا داشته باشد، بلکه نمی تواند امیدی برای داشتن دفاعی مستحکم همانند گذشته داشته باشد، توپ هایی که روانه دروازه یووه می شود و مدافعانی که به جای تلاش برای بسته نگاه داشتن دروازه یووه ناظر میشوند. مشکلات در یووه با سه امتیاز گرفتن در یک بازی تمام نمیشود اما با این حال سه امتیاز امروز انرژی بخش و مهم است و مکس الگری می تواند برای هفته های آتی به برنامه های خود ادامه دهد.

 

مربی یووه پس از کسب پیروزی خفیف سه بر دو تیم اش مقابل فروزینونه گفت:

 

در نیمه دوم خوب بودیم، اما بازی را در مجموع خوب شروع کردیم ولی دو گل دریافت کردیم ما می دانستیم که این تیم بسیار زهردار کار خواهد کرد اما باید با توجه به حضور تعداد زیادی مدافع دراین لحظات بهتر کار می کردیم. کاستیچ خوب ظاهر نشد، رابیو خوب کار نکرد اما در ادامه در نیمه دوم بهتر شدیم، باید زودتر به گل دست می یافتیم.

 

کیه زا

 

او می گوید در پست ونگر راحت تر است. به عنوان مهاجم دوم بازی را شروع کرد، با فاصله بیشتر او را در ترکیب قرار دادم اما او دورانی را پشت سر گذاشته که همراه تیم کمتر تمرین می کرد، با این حال بازیکن مهمی ست. می خواهد ونگر باشد ولی دور بازی می کند باید ارامش خود را به دست بیاورد، اما ییلدیز ویژگی های متفاوتی دارد.

 

دفاع

 

پیش از دریافت گل نیز مشخص شد نتوانستیم برندگی و خطرناک بودن مهاجمین حریف را مهار کنیم. باید استحکام بیشتری به خط دفاعی مان بدهیم. دو گل خوردیم باید در این پست شرایط را درست کنیم. باید برگردیم به تمرین و روی اشتباهات مان تمرکز کنیم. اما پیروزی مهمی بود، یک نتیجه مهم، حالا کمس از فشارها کم شد. گروهی هستیم که می دانیم با سختی باید کارهای بزرگی انجام دهیم، امروز یک امتحان بود و تحت فشار زیادی بازی کردیم.

 

پایان فصل

 

ما باید به زمان حال بنگریم. باشگاه به آینده فکر می کند این مسئولیت باشگاه ست. امتیازهای زیادی از دست رفت. اما نباید تمرکز خود را از دست بدهیم و همانند تیمی بلاتکلیف ظاهر شویم، ما در جایگاه دوم هستیم و این بسیار ارزشمند است، به معنای رشدی ست که هیچ کس در ابتدای فصل از ما انتظار نداشت، دمی مهم است. ما نیمه نهایی جام حذفی را نیز داریم و باید در آن بازی با شرایط ایده ال ظاهر شویم و برنده شویم، باید برنده شویم تا عادت برنده شدن را ترک نکنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: